Podwójne turbo w silniku Renault

Podwójne turbo w silniku Renault
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Renault podejmuje wyzwanie zwiększania efektywności. Odnoszący liczne zwycięstwa w Formule 1 konstruktor silników wykorzystuje pozyskane tą drogą doświadczenie do ciągłego podwyższania efektywności energetycznej swoich silników seryjnych. Najnowszy produkt downsizingu - silnik Energy dCi 160 Twin Turbo jest pierwszym wysokoprężnym silnikiem 1.6 l z układem podwójnego doładowania.

Przy pojemności 1598 cm3 silnik rozwija moc 160 KM i osiąga 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co pod względem osiągów plasuje go w kategorii silników 2-litrowych. To pierwszy przypadek silnika 1.6 l, wyróżniającego się obniżonym o 25% zużyciem paliwa i emisją CO2.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Podwójne turbo w silniku Renault

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!