XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Połowa sprzedaży Fiata w Polsce to auta dostawcze

Połowa sprzedaży Fiata w Polsce to auta dostawcze
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Fiat Auto Poland w 2014 roku sprzedał na polskim rynku 21 600 nowych samochodów Grupy Fiat Chrysler Automobiles. To takie marki jak: Fiat Professional - 10 589 szt., Fiat - 7 983 szt., Jeep - 1 674 szt., Alfa Romeo - 760 szt., Lancia - 551 szt., Abarth - 35 szt. i CJD (pozostałe marki) - 8.

Marka Fiat Professional utrzymała pozycję lidera w sprzedaży samochodów dostawczych na rynku polskim. W 2014 r. zarejestrowano 10 589 aut Fiat Professional (+7%) i uzyskano udział w rynku równy 23,3%. Oznacza to, że niemal co czwarty nowy samochód dostawczy, który wyjechał z salonów sprzedaży na polskie drogi to auto marki Fiat Professional. Fiat Ducato od 8 lat jest najlepiej sprzedającym się modelem dostawczy w Polsce. W 2014 r. model ten z ilością 6 906 (+14%) zarejestrowanych sztuk zdominował rynek lekkich samochodów dostawczych w Polsce. Pozycje nr 2 i 3 w sprzedaży marki Fiat Professional zajęły modele Fiorino (1 399 szt. +1%) oraz Doblò (1 202; -2%).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Połowa sprzedaży Fiata w Polsce to auta dostawcze

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!