Polska jest nie tylko jednym z największych, ale także jednym z najlepiej rozwijających się rynków dla koncernu Daimler AG. Za wyniki sprzedaży samochodów ciężarowych Mercedes-Benz, stuttgarcka centrala wyróżniła importera specjalną nagrodą.
Konkurs organizowany jest co roku przez stuttgarcką centralę Daimler AG. Biorą w nim udział krajowi importerzy samochodów ciężarowych Mercedes-Benz. Ze względu na zróżnicowanie rynków pod względem ich wielkości i dynamiki, wyznacznikiem rankingu są wzrosty sprzedaży pojazdów i części zamiennych w stosunku do zakładanych planów.
Polska, plasująca się między Szwecją i Austrią, zawdzięcza pozycję wynikowi marki Mercedes-Benz, która w 2014 roku po raz pierwszy została liderem polskiego rynku ciężarowego uzyskując udziały przekraczające 18% i sprzedaż ponad 3 tys. pojazdów.
źródło: Daimler
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polska czołowym rynkiem dla Daimler AG