Jak świadczą wyniki sprzedaży Mitsubishi w okresie styczeń-listopad, Polska jest trzecim rynkiem pod względem wielkości w Europie, wyprzedzając w minionym miesiącu Hiszpanię.
Najpopularniejszym modelem Mitsubishi na Starym Kontynencie jest Colt, II miejsce zajmuje Lancer a następne Outlander, L200, ASX i Pajero. Outlander, L200 i Pajero zanotowały odpowiednio 26, 31 i 23 % wzrost sprzedaży.
- Ten rok jest dla nas naprawdę udany. Sprzedamy najwięcej aut w naszej historii a dwa modele: Outlander i L200 są bestsellerami w swoich segmentach, podkreśla Arkadiusz Tomala - dyr zarządzający polskiego oddziału Mitsubishi. - To niezwykle miły akcent w 15. rocznicę urodzin MMC Car Poland.
Firma MMC car Poland powstała 14 grudnia 1995 r. Do tej pory sprzedała niemal 50 000 nowych aut. Sieć dealerska składa się z 41. salonów i 43. punktów serwisowych, w których zatrudnienie znajduje 1 000 osób.
W 2011 r. w salonach Mitsubishi Motors pojawi się, zapowiedziany jesienią, elektryczny i-MIEV. Do pierwszych odbiorców trafi na przełomie stycznia i lutego. Będzie to także pierwszy pełen rok sprzedaży nowego crossovera Mitsubishi ASX.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polska trzecim europejskim rynkiem dla Mitsubishi