5 088 sprzedanych aut - oznacza II miejsce Volvo w segmencie Premium oraz wzrost o prawie 11% w porównaniu do roku ubiegłego. To najwyższy poziom sprzedaży w historii Volvo w Polsce.
Dzięki takim wynikom Volvo w Polsce osiągnęło 25% udział w rynku Premium - to najwyższy wynik w ciągu ostatnich 5 lat oraz drugi, po Szwecji rezultat na świecie. Z kolei udział w całym rynku zwiększył się i wynosi obecnie 1,61%. Takie
Sprzedaż to nie wszystko. Volvo w 2010 r. oferowało swoim stałym klientom oraz ogólnie właścicielom samochodów wiele programów zachęcających do korzystania z usług w ASO. - Naszą misją jest nie tylko przyciągnięcie klienta atrakcyjną ceną samochodu, ale także dbanie o niego na każdym etapie użytkowania samochodu, powiedział Arkadiusz Nowiński, szef Volvo Auto Polska
Rok 2010 to także rozwój i wzmocnienie sieci dealerskiej, w tym m.in. otwarcie trzech nowych punktów dealerskich - w Kielcach, Poznaniu oraz we Wrocławiu.
W 2011 r. Volvo wielkimi krokami wchodzi w elektryfikację aut. Debiuty Volvo V60 Plug-in, czy Volvo C30 BEV - to tylko niektóre z aktywności, które zaplanowaliśmy na najbliższy rok, podsumował Arkadiusz Nowiński.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ponad 5 000 nowych Volvo wyjechało na polskie drogi