Porsche AG rozpoczęło rok od wyraźnego wzrostu sprzedaży. W styczniu firma z Zuffenhausen dostarczyła klientom w różnych częściach świata 9 613 pojazdów linii modelowych: 911, Boxster/ Cayman, Cayenne i Panamera. To o 4,8% więcej w porównaniu z tym samym miesiącem rok wcześniej.
Najpopularniejszym modelem Porsche w styczniu br. był SUV Cayenne, którego w różnych częściach świata kupiono w ilości 4 900 szt.. Aby zaspokoić wysoki popyt na ten model, po raz pierwszy w zakładzie w Lipsku, gdzie powstaje, wprowadzono pod koniec stycznia trzecią zmianę. W ub. miesiącu, Porsche dostarczyło też o 30% więcej sportowych limuzyn Panamera. Klasyczny model 911 sprzedał się w ilości 1 500 szt. i jest to wzrost o 14,9% w porównaniu do stycznia 2011.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Porsche: dynamiczny start w nowy rok