Mocne silniki turbo, nowa 8-stopniowa przekładnia Tiptronic S, nowe systemy podwozia, innowacyjna koncepcja obsługi i wyświetlania informacji oraz pełna łączność mają być najważniejszymi atutami nowego Porsche Cayenne.
Cayenne jest na rynku od roku 2002 i dotąd znalazło ponad 760 tys. nabywców. Porsche zapowiada, że nowa generacja jest całkowicie od nowa zaprojektowana. Nowe nadwozie ma powiększone wloty powietrza w przednim zderzaku i horyzontalne krawędzie lamp. Auto zostało wydłużone o 63 mm (do 4918 mm). Ma jednak niezmieniony rozstaw osi (2895 mm) i szerokość( 1983 mm bez lusterek): Obniżono natomiast o 9 mm linię dachu, przez co auto wydaje się bardziej eleganckie, smukłe niż poprzednik. Pojemność bagażnika wzrosła z 670 do 770 litrów. Koła mają o 1 cal większą średnicę, co w połączeniu z montowanymi po raz pierwszy szerszymi oponami tylnej osi podkreśla lepszą dynamikę jazdy. Tylne lampy z przestrzennym wypełnieniem są przeprojektowane i uzupełnione smukłym pasem diod LED.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Porsche wprowadza trzecią generację Cayenne