Wg doniesień brytyjskich mediów, indyjski Tata Group i jego szef Ratan Tata zastanawiają się nad możliwością wypromowania marki superluksusowych aut Daimler.
Podczas jednego z ostatnich spotkań z inwestorami Ratan Tata powiedział, że zastanawia się nad pomysłem ponownego wprowadzenia do sprzedaży samochodów firmowanych marką Daimler. Grupę docelową stanowiłyby przede wszystkim zamożne osoby w Wlk.Brytanii, Azji, Rosji oraz na Bliskim Wschodzie. Byłaby to konkurencyjna oferta np. wobec Bentley'a czy Rolls-Royce'a.
Analitycy branży motoryzacyjnej pozytywnie odnoszą się do tego pomysłu i podkreślają fakt, że marka Daimler może poszczycić się przez lata wspaniałym dorobkiem i tradycją, która stanowi duży potencjał na przyszłość. Co godne podkreślenia, Daimler jest ulubioną marką brytyjskiej królowej Elżbiety II.
Mająca ponad wiekową tradycję marka Daimler, która od dawna kojarzona jest z samochodami o największym luksusie, a od roku 1960 należy do Jaguara (aczkolwiek może się nią posługiwać również niemiecki Daimler AG), jest aktualnie używana dla określenia najbardziej prestiżowego modelu gamy Jaguara (Daimler Super Eight), który na Wyspach Brytyjskich kosztuje 80 000 funtów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Powrót marki Daimler?