W ramach transformacji w firmę oferującą samochody oraz usługi mobilne, Ford wprowadza FordPass - platformę zmieniającą stosunki pomiędzy producentem samochodów i klientem.
Członkowie FordPass mogą zwrócić się do osobistego doradcy ds. mobilności - FordGuide - o każdej porze dnia i nocy, z prośbą o rozwiązanie problemu dotyczącego mobilności. Klienci mogą np. poprosić o znalezienie bardziej wydajnego środka transportu lub zarezerwowanie parkingu jeszcze przed dotarciem do celu. Mogą też rezerwować i płacić za parking z wyprzedzeniem, zbudować swój idealny samochód w rzeczywistości wirtualnej w jednym z oddziałów FordHub, a także zdobywać nagrody lojalnościowe w programie FordPass.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.