Specjaliści od marketingu zrobią wszystko, aby skutecznie sprzedać produkt. Przy odpowiednim wsparciu finansowym mogą nawet zrzucić samochód z... pokładu samolotu.
W taki sposób Chevrolet reklamuje model Sonic (Aveo) w USA. Grupą docelową są młodzi ludzie w wieku 18-30 lat, którzy nie boją się nowych wyzwań. W ramach kampanii "Let’s Do This" producent stworzył też specjalną grę online oraz aplikację na telefony komórkowe. Celem gry, w której nagrodą główną jest Chevrolet Sonic, jest realizacja wyznaczonych zadań; od uczestnictwa w wydarzeniach sportowych do pracy w sklepie spożywczym. Uczestnicy za każde wykonane zadanie otrzymują punkty. Druga faza kampanii to bardziej tradycyjne spoty telewizyjne i reklamy w prasie.
Chevrolet Sonic oferowany w USA napędzany jest turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4, pozwalającym osiągnąć 100 km/h w 8,2 sekundy. Napęd przenoszony jest poprzez 6-biegową przekładnię manualną. Ceny samochodu rozpoczynają się od 14 495 USD.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.