Przejęcie TRW przez ZF nie oznacza dla polskich zakładów gwałtownych zmian

Przejęcie TRW przez ZF nie oznacza dla polskich zakładów gwałtownych zmian
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Po otrzymaniu zgody Komisji Europejskiej połączenie firm ZF i TRW może być zamknięte według planu, a więc jeszcze w tym półroczu. Nowy koncern stanie się drugim na świecie, po firmie Robert Bosch, dostawcą części samochodowych, o przychodach szacowanych na 41 mld dolarów rocznie. - Liczymy na to, że wspólnie będziemy szybciej rozwijać się w segmentach najbardziej zaawansowanych technologii. To ekscytująca zamiana, która dla zakładów w Polsce nie oznacza żadnych gwałtownych ruchów – mówi Maciej Gwóźdź, prezes TRW Steering Systems Poland.


×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!