MAN Nutzfahrzeuge na 62. Targach Pojazdów Użytkowych IAA w Hanowerze pojawił się z wieloma innowacjami ukierunkowanymi na podnoszenie wydajności transportowej.
Propozycje MAN'a rozciągają się od 7,5-tonowych ciężarówek po ciężkie ciągniki siodłowe. To także silniki Diesla w technologii common rail i kompleksowe rozwiązania hybrydowych spalinowo-elektrycznych układów napędowych przeznaczonych do autobusów i dystrybucyjnych samochodów ciężarowych. Wraz z wprowadzeniem na rynek we wszystkich produkowanych samochodach nowych silników Euro 5, które działają bez stosowania dodatku AdBlue, MAN Nutzfahrzeuge wchodzi w nowy etap rozwoju silników wysokoprężnych. Poza tym wiele silników MAN spełnia już bardziej wymagające normy toksyczności spalin EEV (Enhanced Environmentally-friendly Vehicles: Pojazdy Przyjazne Środowisku).
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Przyszłość MAN'a a hanowerska prezentacja