Ruszyły szkolenia Red Carpet, jakie w ramach programu Castrol Professional firma dedykuje autoryzowanym punktom dealerskim i serwisowym.
Pakiet szkoleniowy pozwala na dostosowanie się do konkretnej grupy odbiorców. W Red Carpet nie ma dwóch takich samych szkoleń, za każdym razem ich realizacja jest oparta na indywidualnych potrzebach uczestników. Szkolenia odbywają się na miejscu, w stacji dealerskiej.
Program Red Carpet został zaprojektowany tak, aby rozwijać umiejętności komunikacyjne niezbędne profesjonalistom wyspecjalizowanym w obsłudze klienta oraz umiejętności sprzedażowe, które przekładają się na wyższe zyski. Szkolenie podzielone zostało na części: budowanie relacji z klientem oraz doradztwo. Kursy przeznaczone są dla wszystkich pracowników stacji dealerskich mających bezpośredni kontakt z klientami. Celem szkolenia jest zwiększenie zysków stacji dealerskiej z zakresu sprzedaży części zamiennych i roboczogodzin oraz wzrostu satysfakcji klienta.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Red Carpet Castrola dla ASO