Renault atakuje rynek indyjski

Renault atakuje rynek indyjski
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Renault wprowadziło model Fluence do sprzedaży w Indiach, jednym z trzech najważniejszych państw w strategii rozwoju Renault na świecie. Jest to pierwszy etap ofensywy pięciu produktów, mającej potrwać do końca 2012 r., dzięki której gama Renault stanie się najmłodszą z gam samochodów na rynku indyjskim.

Samochód z droższego segmentu, produkowany w zakładzie w Chennai, będzie sprzedawany w 14 salonach, pierwszych punktach sprzedaży nowej sieci.

Rozwój działalności koncernu w Indiach, rozpoczęty w 2007 r., nabiera tempa dzięki ofensywie produktowej. Po modelu Fluence w październiku do sprzedaży zostanie wprowadzony Koleos, montowany również w Chennai. Trzy nowe modele, w tym jeden SUV, pojawią się na rynku indyjskim w 2012 r.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Renault atakuje rynek indyjski

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!