W Europie, sprzedaż Grupy Renault (auta osobowe i dostawcze) wzrosła o 37,7% (+32,7% we Francji) w sytuacji, gdy ogólny wzrost na rynku wyniósł 9,7%. Udział Grupy w rynku wzrósł (+1,6% Renault, +0,6% Dacia) do poziomu 10,8%.
W Europie, Renault wraca na podium w segmencie samochodów osobowych i jest liderem na rynku samochodów dostawczych, podczas gdy we Francji, dzięki modelowi Sandero, Dacia była w marcu najczęściej sprzedawaną marką zagraniczną. Grupa zwiększyła swoją obecność na trzech największych europejskich rynkach (w segmencie samochodów osobowych i dostawczych). Wzrost ten wyniósł 3,8% we Francji, 3,1% we Włoszech i 0,6% w Niemczech, dzięki czemu udział Renault osiągnął odpowiednio 29,1%, 7,5% i 5,3%. Wynik ten Grupa zawdzięcza w dużej części udanemu odnowieniu gamy Megane. Jej sprzedaż wzrosła o 58,5% w stosunku do pierwszego kwartału 2009 r., czego wyrazem jest w szczególności wzrost sprzedaży różnych wersji Nowego Megane i Nowego Scenica - modelu, który powrócił na pozycję europejskiego lidera w kategorii vanów w segmencie C.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.