Renault Global Quality Award rozdane

Renault Global Quality Award rozdane
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Prezes Grupy Renault, Carlos Ghosn, przyznał nagrody "Renault Global Quality Award" 72 koncesjonerom z 37 krajów świata, którzy wg firmowych kryteriów reprezentują najwyższy poziom jakości obsługi klienta.

Nagrody przyznawane są koncesjonerom od roku 2006. Premiowane są również firmy, które poczyniły największe postępy w dziedzinie obsługi. W ub.roku procent klientów Renault, którzy oświadczyli, że są w pełni zadowoleni z jakości obsługi w procesie sprzedaży oraz z serwisu posprzedażnego wzrósł o 2,5 punktu i obecnie wynosi 78,5% na całym świecie.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!