Program Renault TV emitowany jest we Francji platformie CanalSat oraz w Anglii na Sky Guide. Renault, jako pierwszy producent samochodów, założył własny program. Koncern pragnie w ten sposób przybliżyć informacje na swój temat szerokiej publiczności.
- Renault TV proponuje odbiorcom nowatorski sposób kontaktu z marką - podkreśla Stephen Norman, dyrektor marketingu Grupy Renault.
Program telewizyjny Renault, nadawany już w internecie w języku francuskim i angielskim, cieszy się rosnącą oglądalnością. Średni czas odwiedzin na stronie wynosi 15 minut, co jest wynikiem porównywalnym z najlepszymi stronami wyświetlającymi programy wideo w internecie. Renault jako pierwszy producent samochodowy uruchomił własny program TV (na platformach Sky i CanalSat oraz w internecie). Potencjalna widownia wynosi prawie 30 mln osób, tak więc Renault TV to okazja, by poszerzyć grupę klientów docelowych - wyjaśnia Patrick Fourniol, dyrektor marketingu i komunikacji Renault.
Renault TV jest również obecna na You Tube, Dailymotion, Facebooku oraz iTunes.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Renault ma własną telewizję