Renault odświeża "kangura"

Renault odświeża "kangura"
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Renault Kangoo, flagowy model marki w segmencie kombivanów, sprzedało się dotychczas w Europie w ilości ponad 900 tys. egzemplarzy od momentu jego wprowadzenia na rynek. W tym roku modernizuje się i wzbogaca o nowe wyposażenie.

Przód auta zmienia się, przyjmując kształt zgodny z nową stylistyką Renault, z powiększonym i umieszczonym pionowo logo. Różnicę między gamą wersji osobowych i dostawczych podkreślają specyficzne dla każdej z nich zderzaki. Zderzak kombivana ozdobiony jest osłoną chłodnicy z akcentami w kolorze lśniącej czerni i chromu, a reflektory są podkreślone czarnymi wstawkami kloszy (zależnie od poziomu wyposażenia). Zmieniony został również kształt lusterek wstecznych i tylnych świateł.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Renault odświeża "kangura"

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!