Wprowadzone na rynek w 1990 r. Clio stanowi ważny rozdział w historii Renault dzięki 11,5 mln sprzedanych w ponad 115 krajach samochodów. Prezentowana obecnie czwarta generacja ma otworzyć nowy rozdział w historii sukcesu modelu.
Nowe Renault Clio wyróżnia się odnowionym przodem z powiększonym, pionowym logo na czarnym błyszczącym tle. Design ten został wprowadzony po raz pierwszy w modelu studyjnym DeZir. Podkreślone chromowanymi obramowaniami reflektory i światła dzienne z diodami LED mają wzmacniać stylistykę przodu. Model proponowany wyłącznie w wersji 5-drzwiowej ma wyróżniać się sportowym designem, który dodatkowo podkreślają niemal niewidoczne, wbudowane klamki drzwi tylnych, umieszczone obok tylnych szyb. W stosunku do modelu poprzedniej generacji zmniejszono prześwit, poszerzono rozstaw kół, które zostały przesunięte maksymalnie na zewnątrz.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Renault szykuje Clio IV