Rozwój sieci Mazda Motor Poland

Rozwój sieci Mazda Motor Poland
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W ciągu pierwszych pięciu miesięcy sprzedaży w Polsce nabywców znalazło 1 066 samochodów marki Mazda. Wzrastające zainteresowanie i realizacja planu rozwoju sieci handlowej doprowadziły do otwarcia dwóch nowych punktów sprzedaży - w Lublinie i Rzeszowie.

Liczba autoryzowanych dealerów Mazdy wzrosła do 13, zlokalizowanych w największych miastach w Polsce.

Salony w Lublinie (Matsuoka Motor Lublin) i Rzeszowie (Danuta i Ryszard Czach) mają w ofercie kompletną gamę nowych modeli Mazda, pakiety usług finansowych, jazdy próbne oraz pełen zakres napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych.

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rozwój sieci Mazda Motor Poland

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!