Akcja "Ludzi nie naprawia się tak łatwo", organizowana przez Stowarzyszenie "Droga i Bezpieczeństwo" oraz partnerów doczekała się możnego sponsora - formy Goodyear. Celem kampanii jest zebranie środków pieniężnych na pomoc osobom poszkodowanych w wypadkach drogowych oraz uświadomienie użytkownikom dróg tragicznych konsekwencji nieostrożnej jazdy. Co roku na polskich drogach ofiarami wypadków są dziesiątki tysięcy ludzi, a ich powrót do zdrowia jest dużo trudniejszy, niż naprawienie drogi po wypadku.
- Co roku na polskich drogach ginie aż 5 500 osób, a ponad 60 tys. osób jest poszkodowanych w wypadkach. Niestety w większości przypadków dzieje się to nie z ich winy. Każda z ofiar wymaga pomocy, wsparcia, a często długotrwałej i kosztownej rehabilitacji. Bezpieczeństwo kierowców, pasażerów i wszystkich uczestników ruchu zawsze było priorytetem dla Goodyeara, dlatego zaangażowaliśmy się w inicjatywę Stowarzyszenia "Droga i Bezpieczeństwo", z którym współpracujemy od ponad roku przy rozmaitych działaniach związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego - mówi Waldemar Jarosz, dyrektor marketingu Grupy Goodyear Polska.
Kampania potrwa do 30 sierpnia br.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rusza akcja "Ludzi nie naprawia się tak łatwo"