Hella rozpoczęła kampanię aktywnego wsparcia dla hurtowników i warsztatów zajmujących się oświetleniem samochodowym.
W związku z tym, Hella rozpoczyna we wrześniu szeroko zakrojoną akcję, która będzie zachęcać kierowców do kontroli oświetlenia w ich autach. Oznacza to potencjał dodatkowych zarobków dla hurtowników i warsztatów. Hella opracowała dla nich pakiet reklamowy obejmujący plakaty i ulotki, ukazujące wyraźnie wagę i konieczność dokonania kontroli technicznej oświetlenia samochodu. Hurtownicy i serwisanci otrzymają także wsparcie handlowe i techniczne w dziedzinie oświetlenia samochodowego, by możliwa była szybka, łatwa i precyzyjna identyfikacja produktową, obejmująca zarówno reflektory główne, jak i inne źródła światła i lampy sygnalizacyjne. Informacje od Helli obejmują także odpowiednie techniczne argumenty handlowe, numery katalogowe i dane wyposażeniowe różnych produktów, w tym szkice wymiarowe i przekroje. Hella dostarczy również instrukcje techniczne, wyjaśniające tekstowo i ilustracyjnie np. proces montażu lamp dodatkowych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rusza kampania oświetleniowa Helli