"Seal Inside" to nowa technologia Pirelli, która w przypadku przebicia opony w całej strefie bieżnika umożliwia dalszą jazdę bez konieczności wymiany koła.
Wewnątrz opony, tuż za bieżnikiem, warstwa żelu uszczelniającego blokuje wszystkie możliwe miejsca, w których powietrze może uciec, bez względu na to czy obiekt, który spowodował przebicie i przeniknął do karkasu pozostaje na miejscu czy też nie. "Seal Inside" działa w obszarze, który został uszkodzony - wypełnia otwór i sprawia, że powietrze się nie wydostaje. Należy jednak zwracać uwagę na stan opon. Jeżeli opona zostanie przebita a obiekt dalej znajduje się w oponie należy go usunąć. Pozostający w niej np. gwóźdź może doprowadzić, podczas dłuższej jazdy, do większego uszkodzenia. Po usunięciu obiektu opona zostanie uszczelniona przez specjalny żel.
Technologia "Seal Inside" została już wprowadzona na rynek i jest dostępna jako oryginalne wyposażenie w samochodach Volkswagena.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: "Seal Inside" - sposób Pirelli na przebitą oponę