Seat w ub.r. odnotował w Polsce lepsze wyniki niż w poprzednich 12 miesiącach. Iberia Motor Company SA - oficjalny importer marki - sprzedała łącznie 8 004 szt. samochodów nowych, co daje wzrost o 71%.
Analizując strukturę sprzedaży Seata w 2007 roku najbardziej popularnym modelem był Leon, (34% sprzedaży, 2 692 szt.). W porównaniu z poprzednim rokiem sprzedaż modelu wzrosła o 1 393 sztuki (+108%). Drugim najczęściej wybieranym modelem był Toledo, (23%, 1 809 szt.). Model ten jest z kolei rekordzistą pod względem dynamiki wzrostu sprzedaży w porównaniu do roku 2006, kiedy to nabywców znalazło 669 aut. Wynik z 2007 roku oznacza wzrost zainteresowania modelem o 170%. Na III pozycji w rankingu popularności modeli Seata w roku 2007 znalazła się Ibiza, która stanowiła 18% ogółu sprzedaży (1 443 szt.), a to oznacza wzrost wolumenu sprzedaży modelu w stosunku do roku poprzedniego o 25% (+293 szt.). Na kolejnych pozycjach znajdują się modele Cordoba, która stanowiła 11% ogółu sprzedaży (884 szt.) oraz Altea XL z wynikiem 8% (622 sztuki).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Seat podsumowuje "stary" rok w Polsce