Ubiegły rok był kolejnym okresem rozwoju usług posprzedażnych w sieci Mercedes-Benz. W zakresie serwisu dla samochodów osobowych powstała (wspólnie z Mercedes-Benz Leasing) specjalna oferta łącząca Umowę Serwisową z finansowaniem zakupu pojazdu poprzez leasing, dzięki czemu można sfinansować wszystkie koszty związane z eksploatacją mercedesów.
W ramach dalszego dopasowywania oferty do oczekiwań użytkowników pojazdów ciężarowych rozszerzono ofertę m.in. o wersję "warsztatową" karty MercedesService Card, będącej instrumentem płatniczym i ułatwiającym płatność za naprawę w ramach Service24h. Dalszy rozwój kadry autoryzowanych serwisów to jeden ze strategicznych celów spółki. Poza cyklami szkoleń techniczno-sprzedażowych, od 2 lat Mercedes-Benz Polska organizuje współzawodnictwo Autoryzowanych Serwisów w ramach programu "Aftersales Team of the Year", którego druga edycja odbyła się w roku 2009. Zwycięskie zespoły to ASO Sobiesław Zasada Bydgoszcz, ASO Mojsiuk Koszalin i ASO DieselTruck pod Warszawą.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.