Silnikowy atut w ręku Fiata: 2.0 Multijet

Silnikowy atut w ręku Fiata: 2.0 Multijet
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Silnik 2.0 Multijet jest naturalną ewolucją silnika 1.9 Multijet zarówno pod względem osiągów (wzrost mocy maksymalnej i momentu obrotowego), jak i czystości spalin (spełnia normę Euro5). Wzrost pojemności silnika z 1910 do 1956 ccm osiągnięto dzięki zwiększeniu średnicy cylindra z 82 do 83 mm. Jednostka będzie montowana w kompaktowych modelach Grupy Fiat - na pierwszy ogień idzie Bravo.

Stopień sprężania w 2.0 Multijet został obniżony z 17,5:1 do 16,5:1; pozwoliło to obniżyć emisję tlenków azotu NOx. W układzie zasilania wykorzystano nowe świece żarowe "low voltage" (niskie napięcie), co pozwala skrócić czas ich nagrzewania do minimum.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Silnikowy atut w ręku Fiata: 2.0 Multijet

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!