Niezmiennie od 30 miesięcy, Škoda pozostaje liderem miesięcznych zestawień sprzedaży aut osobowych w Polsce. To najdłuższe, jak do tej pory, przewodnictwo jednej marki.
Na wyniki Škody wpływ ma wiele elementów. Czeski producent systematycznie wprowadza nowe modele pojawiając się w zupełnie nowych dla siebie segmentach. Regularnie wzbogaca gamę silnikową i zaskakuje specjalnymi pakietami wyposażeniowymi. Wkroczenie w 2009 r. z Yeti, pierwszym SUV-em marki, pojawienie się Superba w wersji kombi, Fabii i Roomstera po faceliftingu w 2010 r., czy nowej Octavii Tour - to tylko kilka z czynników, które przyczyniły się do utrzymywania wiodącej pozycji na polskim rynku motoryzacyjnym przez tak długi okres. Oprócz tego sprzedaż wspierana była odpowiednio skonstruowaną promocją.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Škoda : 30. miesiąc na topie