Skoda Auto podtrzymuje zaangażowanie w organizację słynnego Tour de France, aż do 2011 roku.
Skoda sponsoruje Tour de France od 2004 roku, nieprzerwanie występując jako jeden z jego głównych donatorów.
Kolarstwo, obok hokeja, jest jednym z filarów sponsoringu i strategii komunikacji czeskiej marki w obszarze sportu. - "Nasze zaangażowanie w kolarstwo, a szczególnie współpraca z Tour de France, to część długoterminowej strategii tworzenia zespołu z najlepszymi", stwierdził Martin Lauer, szef ds. Komunikacji Korporacyjnej Skoda Auto. Pomysłodawcy chcą w ten sposób podnosić świadomość marki i jej dostępność, praz pokazać jakość produktów.
Lauer: -"Kolarstwo to ogólnoświatowy fenomen, dyscyplina sportowa uprawiana przez miliony ludzi w różnym wieku, pracujących w różnych zawodach. Chcemy zaistnieć tam, gdzie są nasi potencjalni klienci i jednocześnie wspierać ten wspaniały sport".
Współpraca z Tour de France obejmuje także wsparcie innych zawodów, organizowanych przez A.S.O we Francji i w Belgii. Producent samochodów z Mlada Boleslav zaangażował się również we współpracę w Giro d'Italia.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda a kolarstwo: stała przygoda