Polski importer marki Skoda przystępuje do przetargu na obsługę reklamową firmy. Obecnie obsługuje ją w obszarze reklamy ATL agencja Brain. Do przetargu ATL-owego Skoda Auto Polska SA zaprosiła jeszcze trzy agencje. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi do końca czerwca '08.
- Jesteśmy zadowoleni z poziomu obsługi świadczonej przez Brain, jednakże zgodnie z naszymi zasadami, co kilka lat przeprowadzamy postępowanie przetargowe - mówi Maciej Michalik, Kierownik Działu Marketingu Skoda Auto Polska SA. - W ramach przetargu szczególną wagę przywiązujemy do zbadania potencjału strategicznego agencji, który ma nam zagwarantować spójny, efektywny i długofalowy rozwój wizerunku marki w kolejnych latach - dodaje Michalik.
Skoda Auto Polska SA niedawno rozstrzygnęła podobny przetarg na dom mediowy - od maja przy planowaniu i zakupie nośników reklamowych firmę będzie wspierał Mediacom.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.