Do floty firmy Frito Lay Poland (PepsiCo) trafiło 146 modeli Fabia Combi. Dla zabezpieczenia pełnej mobilności pracowników, zdanie starych i odbiór nowych pojazdów odbyło się w trzech transzach. Pierwsze przekazanie samochodów Škoda miało miejsce na początku lutego br.
Firma Frito Lay Poland, do każdego z zakupionych samochodów zamówiła m.in.: 4 poduszki powietrzne, system ESP, światła przeciwmgielne z przodu oraz siatkę oddzielającą przestrzeń ładunkową od kabiny pasażerskiej.
Przy odebraniu nowych pojazdów kierowcy przeszli także kurs defensywnej jazdy samochodem służbowym, składający się z Safe Drivingu i Eco Drivingu. Szkolenie poprowadzili instruktorzy ze Szkoły Auto Škoda.
- Dział floty PepsiCo czekało nie lada wyzwanie logistyczne. W ciągu trzech następujących po sobie sobót przyjęto i wydano ponad 300 samochodów flotowych. Standardowa wymiana pojazdów była okazją do odświeżenia brandingu marki Lipton, Mirinda i Rock Star. Akcja przebiegła sprawnie dzięki pomocy naszego partnera Carsed. Już od pierwszych godzin po wydaniu, samochody, bez żadnych poślizgów, mogły zacząć normalną pracę. Przeciętne trasy handlowców sięgają 200 kilometrów dziennie. Fabie będą wiec przejeżdżać miesięcznie ok. 4,5 tys. km, a w okresie letnim nawet 5,5 tys. km, mówi Ryszard Adamczyk, szef zespołu floty w Frito Lay Poland.
źródło: Škoda
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Škoda dla Frito Lay: to było wielkie zamówienie