Niezmiennie od 24 miesięcy Skoda znajduje się na czele rankingów sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce. Na taki stan rzeczy wpływa wiele czynników, najważniejsze z nich wiążą się z dostosowaniem oferty do aktualnych potrzeb oraz wprowadzaniem nowych modeli.
W kwietniu 2011 r. Skoda po raz kolejny zajęła 1. miejsce spośród wszystkich marek obecnych na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Maciej Michalik, szef marketingu Skoda Auto Polska SA mówi: - Podsumowując ostatnie 24 miesiące, wskazałbym kilka czynników, które zdecydowały o utrzymaniu przez Skodę pozycji lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce. Przede wszystkim należy wspomnieć o wejściu naszej marki w nowe segmenty rynku (mam na myśli pojawienie się jesienią 2009 roku pierwszego SUV-a Skody - modelu Yeti). Niezwykle istotna jest też konsekwentna i długofalowa komunikacja marketingowa, a także aktywność programu rekomendacji Skoda. Oczywiście, ciągle podnosimy standardy związane z obsługą klienta i nieustannie dbamy o wizerunek marki, co również w znaczącym stopniu pomaga nam pozostać liderem rynku motoryzacyjnego nieprzerwanie od 2 lat.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda: dwa lata na szpicy