Wprowadzając Nową Octavię, Škoda wprowadziła także kosmetyczne zmiany w modelach Roomster i Fabia. Oba modele otrzymały nowe logo marki oraz kilka dodatkowych modyfikacji.
Przy okazji, delikatnym zmianom poddano również wnętrza pojazdów. Instaluje się np. nowe kierownice dostępne w wersji 4- lub 3-ramiennej.
Odświeżony emblemat Škoda pojawia się w kilku miejscach, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdów: na masce, na obręczach kół, z tyłu samochodu, na kierownicy, na silniku oraz na kluczyku. Logo nie zawiera już w sobie nazwy marki. Została ona teraz przeniesiona na pokrywę bagażnika, gdzie w formie srebrnego napisu, zdobi tył auta.
Przy okazji powyższych zmian zmodyfikowano także wzory oznaczeń wersji silnikowych oraz serii specjalnych np. GreenLine lub RS.
W efekcie prowadzonej ofensywy modelowej, czeski producent zamierza zwiększyć swoją światową sprzedaż do 2018 r. do 1,5 mln samochodów rocznie. Nowy design marki ma stanowić ważny krok w przyjętej przez Škodę strategii.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Škoda odświeża (lekko) modele Roomster i Fabia