Skoda Auto przygotowuje prezentację koncepcyjnego modelu MissionL, który zawiera kluczowe elementy, które pojawią się w przyszłej, szóstej już linii modelowej marki. W ten sposób czeska firma rozpoczyna swą "modelową ofensywę". Planowana światowa sprzedaż samochodów do 2018 r. ma osiągnąć poziom 1,5 mln sztuk.
Nowy, pięciodrzwiowy samochód pojawi się na rynku europejskim, rosyjskim i na rynkach azjatyckich. Kompaktowy liftback w każdym regionie będzie się nieznacznie różnił, dopasowując się do wymagań i specyfiki poszczególnych rynków. Ten zabieg ma zbliżyć Skodę do realizacji zakładanego celu, zawartego w strategii wzrostu 2018.
- Odsłaniając wygląd naszego nowego kompaktowego modelu, pokazujemy dokładnie kierunek, jakim będzie podążać nasza marka, mówi prezes Skody Winfried Vahland. - Podczas światowej premiery we Frankfurcie damy jednoznaczny sygnał, że Skoda dociska pedał gazu. W ciągu najbliższych 2-3 lat co pół roku będziemy prezentować nowy samochód.
Poza intensywnymi działaniami na rynkach azjatyckich, marka w dalszym ciągu planuje skupić się na Europie i rodzimych Czechach. Poza Fabią i Octavią, główna fabryka Skody w Mladá Boleslav będzie produkować też trzeci model. Marka już teraz zwiększa wydajność swych linii produkcyjnych. Pod koniec roku 2012, Skoda rozpocznie również produkcję automatycznej, dwusprzęgłowej przekładni DQ200 w swojej fabryce w Vrchlabí.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda szykuje nową linię modelową i ... przyspiesza