W konkursie bazującym na opinii konsumentów, w kategorii: "Auto firmowe", na czele uplasowała się Skoda Fabia, uzyskując możliwość ubiegana się o złote godło "Laur Klienta 2010".
Sondaż popularności produktów i usług na polskim rynku, przeprowadzany jest przez dziennik "Rzeczpospolita". Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są w istocie nagrodą polskiego konsumenta, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Laur Konsumenta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, a także formą jego rekomendacji.
We wrześniu 2010 roku sprzedano 1 162 szt. Skody Fabii, a od początku roku, nowych nabywców znalazło 9 105 tego modelu. Wśród samochodów z kratką, auto plasuje się na III pozycji (od początku roku do końca czerwca, zarejestrowano 1 827 szt. ciężarowych Fabii).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda z Laurem Klienta