Specjalne zadanie kompaktów Mercedes-Benz

Specjalne zadanie kompaktów Mercedes-Benz
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od chwili rynkowego debiutu w Europie w kwietniu 2013 r. Mercedes-Benz przekazał odbiorcom na całym świecie ponad 100 tys. egzemplarzy modelu CLA - w tym ponad 1 100 szt. w Polsce. Łącznie, kompaktowe Mercedesy nowej generacji - klas A, B, CLA i GLA - znalazły już ponad 800 tys. nabywców, z czego ponad 5,5 tys. na naszym rynku.

- Wynik 100 tys. sprzedanych Mercedesów CLA i 800 tys. nowych aut kompaktowych jasno wskazuje, że nasza ofensywa modelowa w tym segmencie trafiła w sedno, mówi Ola Källenius, Członek Zarządu Mercedes-Benz Cars odpowiedzialny za marketing i sprzedaż. - Miesiąc w miesiąc auta te są najważniejszymi czynnikami naszego wzrostu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Specjalne zadanie kompaktów Mercedes-Benz

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!