Koncern Audi opublikował nowy raport dotyczący społecznej odpowiedzialności biznesu. Wskazano w nim najważniejsze cele, środki i wskaźniki w pięciu kluczowych dla przedsiębiorstwa dziedzinach: produkcji, ochronie środowiska, kwestiach pracowniczych, społecznych oraz ekonomii. Raport skoncentrowany jest wokół tematów przyszłości: alternatywne napędy, cyfrowe osieciowanie oraz międzynarodowa ekspansja.
Audi, wdrażając całą gamę działań, wciela w życie wizję mobilności neutralnej pod względem emisji CO2, a więc obniża ilości paliwa spalanego przez swoje samochody, wprowadza na rynek alternatywne rodzaje napędów oraz pozyskuje nowe źródła energii. Koncern skupia się na efektywnym wykorzystywaniu elektryczności i gazu ziemnego oraz stosowaniu ogniw paliwowych z wodorem. Oprócz tego, prowadzi badania nad syntetycznymi paliwami, mogącymi powstawać bez udziału biomasy i nie zawierającymi olefin ani aromatów. Audi i partnerzy badań wykonują przy tym pionierską pracę: w marcu po raz pierwszy udało się wyprodukować syntetyczny olej napędowy Audi e-diesel, w maju gotowa była pierwsza partia Audi e-benzyny. Audi e-gaz natomiast, dostępny jest od roku 2013.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Społeczna odpowiedzialność biznesu wg Audi