Sprzedaż i ofensywa modelowa Skody

Sprzedaż i ofensywa modelowa Skody
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W lutym 2013 r. Skoda sprzedała 67 100 samochodów. Marka kontynuuje ofensywę modelową rozpoczynając produkcję Nowej Octavii i prezentując Nową Octavię Combi.

Wynik z lutego ten oznacza spadek sprzedaży aut o 6,9%, czego przyczyną są nieprzyjazne warunki gospodarcze oraz skupienie się na produkcji nowego modelu Octavia. Łącznie w pierwszych dwóch miesiącach tego roku marka dostarczyła 136 600 aut.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sprzedaż i ofensywa modelowa Skody

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!