Sprzedaż Ssangyonga przekroczyła poziom 103 tys.

Sprzedaż Ssangyonga przekroczyła poziom 103 tys.
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ssangyong Motor ogłosił, że firma sprzedała we wrześniu 2015 r. 11 489 samochodów: 8 106 na rynku koreańskim i 3 383 za granicą. Miesięczna sprzedaż wzrosła o 10,3% w porównaniu do września ub.r. Stało się tak dzięki mocnemu wzrostowi sprzedaży Tivoli - zarówno w wersji z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym.

Na rynku krajowym SsangYong wciąż odnotowuje najwyższy wzrost w swoim sektorze: w porównaniu do zeszłego roku wyniósł on 59,1%. Trend utrzymywany jest dzięki wprowadzeniu na rynek Tivoli z silnikiem Diesla oraz unowocześnionych SUV-'ów z silnikami spełniającymi standardy emisji Euro 6.

Od stycznia br. model Tivoli sprzedał się w liczbie 43 523 szt. Przez sześć miesięcy z rzędu jego sprzedaż przekraczała 5 tys. pojazdów miesięcznie.

Dobre wyniki sprzedaży Tivoli na rynkach europejskich (łączny wzrost sprzedaży wszystkich modeli SsangYonga wzrósł o 70% w porównaniu do ub.roku) poprawiły także ogólne statystyki sprzedaży eksportowej.

Łączna sprzedaż samochodów SsangYong w okresie styczeń-wrzesień 2015 r. osiągnęła niemal poziom zeszłoroczny. Przy sprzedaży 103 874 szt. wynik ten jest gorszy, o 2,2% w porównaniu do roku 2014.

W tym okresie SsangYong wprowadził na rynek nową wersję Tivoli z silnikiem wysokoprężnym oraz zaprezentował na Miêdzynarodowej Wystawie Motoryzacyjnej we Frankfurcie koncepcyjną wersję modelu z wydłużonym nadwoziem. SsangYong szczególnie koncentruje swoje wysiłki na rynkach europejskich i zapowiada dalszy wzrost.

źródło: SsangYong
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sprzedaż Ssangyonga przekroczyła poziom 103 tys.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!