Ssangyong Motor ogłosił, że firma sprzedała we wrześniu 2015 r. 11 489 samochodów: 8 106 na rynku koreańskim i 3 383 za granicą. Miesięczna sprzedaż wzrosła o 10,3% w porównaniu do września ub.r. Stało się tak dzięki mocnemu wzrostowi sprzedaży Tivoli - zarówno w wersji z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym.
Od stycznia br. model Tivoli sprzedał się w liczbie 43 523 szt. Przez sześć miesięcy z rzędu jego sprzedaż przekraczała 5 tys. pojazdów miesięcznie.
Dobre wyniki sprzedaży Tivoli na rynkach europejskich (łączny wzrost sprzedaży wszystkich modeli SsangYonga wzrósł o 70% w porównaniu do ub.roku) poprawiły także ogólne statystyki sprzedaży eksportowej.
Łączna sprzedaż samochodów SsangYong w okresie styczeń-wrzesień 2015 r. osiągnęła niemal poziom zeszłoroczny. Przy sprzedaży 103 874 szt. wynik ten jest gorszy, o 2,2% w porównaniu do roku 2014.
W tym okresie SsangYong wprowadził na rynek nową wersję Tivoli z silnikiem wysokoprężnym oraz zaprezentował na Miêdzynarodowej Wystawie Motoryzacyjnej we Frankfurcie koncepcyjną wersję modelu z wydłużonym nadwoziem. SsangYong szczególnie koncentruje swoje wysiłki na rynkach europejskich i zapowiada dalszy wzrost.
źródło: SsangYong
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Sprzedaż Ssangyonga przekroczyła poziom 103 tys.