Bardzo konkretne plany na rok 2008 w Polsce ma firma Ssangyong. Zamierzenia to sprzedaż 755 samochodów, przy zachowaniu obecnej oferty modelowej. Firma chce również położyć nacisk na dalszy rozwój sieci (planowane jest otwarcie kolejnych 4 punktów sprzedaży) oraz podnoszenie jej standardów. W chwili obecnej sieć marki SsangYong liczy 19 autoryzowanych stacji dealerskich.
Dyrektor Genralny firmy, Stefan Kuźmiński: - Za wzrostem sprzedaży samochodów naszej marki, kryje się nie tylko ogólna tendencja wzrostowa polskiego rynku motoryzacyjnego, ale również zmiany jakich dokonaliśmy w strukturach firmy i w naszej sieci dealerskiej. Otworzyliśmy 4 autoryzowane punkty sprzedaży i obsługi posprzedażnej na terenie całej Polski, postawiliśmy duży nacisk na rozwój sieci i podnoszenie jej standardów, a przede wszystkim rozszerzyliśmy ofertę modelową o dwa nowe (Actyon, Actyon Sports) oraz dwa odświeżone ( Rexton II i New Kyron) produkty.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ssangyong w Polsce - bilans i plany