Mitsubishi Motors nawiązało współpracę z Agencją NEDO i firmami Toshiba i Toshiba Solutions w ramach projektu Lyon Confluence Smart Community Demonstration.
Filozofia Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zakłada, iż pojazdy z napędem elektrycznym nie powinny być traktowane jako osobne zjawisko, ale jako część globalnego ekosystemu, w którym mogłyby wpływać na bardziej efektywne użytkowanie energii, co przekładałoby się na czystsze środowisko naturalne i zdrowszy styl życia. Takie założenie to jedna z przesłanek, dzięki którym - w ramach projektu Lyon Confluence (kluczowy projekt rewitalizacji byłego węzła przemysłowego i komunikacyjnego leżącego u zbiegu Rodanu i Saony w centrum Lyonu. Projekt ma być prezentacją nowoczesnych technologii) - koncern MMC podjął współpracę z agencją NEDO, oraz firmami Toshiba Corporation i Toshiba Solutions Corporation. Projekt zakłada stworzenie pokazowej inteligentnej infrastruktury w jednej z dzielnic trzeciego co do wielkości miasta Francji. Na potrzeby realizacji projektu firma MMC dostarczy 15 egzemplarzy miejskiego, elektrycznego modelu i-MiEV.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Strategiczny projekt Mitsubishi