Japońskie słowo "Kizashi" oznacza preludium, nadejście czegoś wspaniałego. Ponieważ nazwa zobowiązuje Suzuki dość długo przygotowywało wprowadzenie na rynek tak nazwanego modelu.
Kizashi to szósty model w światowej gamie strategicznych pojazdów marki, która od lat buduje wizerunek firmy innowacyjnej i skupionej na potrzebach odbiorców, zgodnie z filozofią hasła "Way of Life!".
Sprzedaż Kizashi rozpoczęła się wiosną tego roku w Ameryce i w Szwajcarii. W polskich salonach sprzedaży, zadebiutuje jeszcze w tym roku. Auto zapowiadane jest jako pojazd o sportowym i dynamicznym charakterze a gwarancją tego ma być jednostka napędowa 2.4 VVT (178 KM), układ napędowy 2WD z manualną, 6-biegową skrzynią biegów lub układ 4WD z przekładnią bezstopniową CVT.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Suzuki Kizashi trafi do polskich salonów