Bieżący rok ma szczególne znaczenie dla Suzuki. Przypada w nim bowiem setna rocznica chwili, gdy Michio Suzuki uczynił pierwsze kroki w biznesie, jako producent krosien tkackich. Jubileusz Suzuki ma być okazją żeby złożyć hołd założycielowi firmy i jego idei wsłuchiwania się w opinie klienta, a w rezultacie tworzenia produktów zaspokajających jego potrzeby. Rok 2009 bedzie tez okresem wyzwań dla firmy, która z powodu kryzysu ekonomicznego odnotowała spadek sprzedaży (w roku 2008) o 1% do 2 361 000 szt. Sprzedaż w Europie odnotowała spadek o 8% do 315 000 pojazdów.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Suzuki ma 100 lat