Po pierwszym kwartale japońskiego roku finansowego 2010 (liczonego od 1 kwietnia do 30 czerwca 2010) Grupa Suzuki zanotowała wzrost wartości sprzedaży netto, wyższy zysk operacyjny oraz zysk netto.
Wzrost wartości skonsolidowanej sprzedaży netto (+113% rr) Grupa Suzuki zawdzięcza przede wszystkim wyższej sprzedaży samochodów w Japonii oraz motocykli i samochodów na innych rynkach azjatyckich. Sprzedaż Suzuki w tym okresie wyniosła ok. 610 000 szt., co oznacza wzrost o 23%, w stosunku do zeszłego roku, zaś motocykli ok. 820 000, więcej o 12%. Zwiększenie sprzedaży odnotowano także w segmencie silników zaburtowych do łodzi. Pomimo wahań kursów walut oraz zwiększonych wydatków na rozwój i badania, Suzuki Motor Corporation wypracowało również wyższy zysk operacyjny oraz zysk netto.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.