Suzuki podsumowuje pierwsze półrocze roku fiskalnego 2014 wzrostem skonsolidowanej wartości sprzedaży wszystkich produktów marki o 4,4%, a samego segmentu samochodowego o 6%.
Wartość sprzedaży na macierzystym rynku Suzuki - w Japonii - wzrosła o 3,3% do 520,7 mld jenów (ok. 4,45 mld USD). Na pozostałych rynkach, gdzie obecne jest Suzuki, zanotowano wzrost o 5,1% do poziomu 910 mld jenów (ok. 7,78 mld USD). Do takiego wyniku przyczyniły się przede wszystkim znaczne wzrosty sprzedaży w Europie i Azji.
Zysk operacyjny utrzymał się na tym samym poziomie, jak w drugim kwartale 2013 r., czyli 90,5 mld jenów (ok. 773,5 mln USD), natomiast odnotowano wzrost zysku netto o 4,4% do 53,9 mld jenów (ok. 460,7 mln USD).
Wartość sprzedaży samochodów w drugiej połowie 2014 r. wzrosła o 6% do poziomu 1 276,2 mld jenów (ok. 10,9 mld USD), głównie dzięki wynikom w Indiach oraz w Europie.
źródło: Suzuki
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Suzuki notuje wzrosty w pierwszej połowie roku