Szef Toyoty: dwa chude lata dla branży

Szef Toyoty: dwa chude lata dla branży
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Nowy szef Toyota Motor Corp. Akio Toyoda prorokuje dwa ciężkie lata dla branży motoryzacyjnej. W tym czasie chce opracować strategię powrotu firmy do rentowności. Największy światowy producent samochodów celuje w większą autonomię działań w Ameryce Północnej i zmianę swojego poziomu rozpoznania potrzeb na poszczególnych regionalnych rynkach.

Większość fabryk Toyoty na świecie jest nie w pełni wykorzystanych od momentu gdy globalna recesja uderzyła w sprzedaż samochodów i położyła na łopatki dwóch wielkich spośród amerykańskiej "Wielkiej trójki" (GM, Chrysler). W ciagu dwóch lat Toyota podejmie próbę ograniczenia kosztów operacyjnych poprzez użycie 70% zdolności produkcyjnych swoich zakładów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Szef Toyoty: dwa chude lata dla branży

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!