Tajniki strategii marketingowej Renault

Tajniki strategii marketingowej Renault
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2009 r. marketing Renault wzmacnia swoją obecność w cyfrowych środkach przekazu i uruchamia nowe nośniki w Internecie: Renault TV - telewizję internetową, którą można już oglądać na firmowej stronie oraz Renaultshop, który zostanie uruchomiony w najbliższych miesiącach we Francji i Hiszpanii, a następnie w kolejnych krajach europejskich.

Podpisanie kontraktu wspólnego dla Renault i dla Nissana w ramach Aliansu, dotyczącego kupowania czasu reklamowego, powinno umożliwić zredukowanie wydatków o ok. 10% w 2009 r. w stosunku do roku poprzedniego. Zmieniony został również podział zakupów czasu reklamowego na różne nośniki. Obecnie celem jest skupienie działań na telewizji i Internecie - ponad połowa zakupów skoncentrowana została na telewizji i prawie 15% w Internecie. W latach 2007 - 2009, Renault podwoiło swoje wydatki na reklamę w sieci.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tajniki strategii marketingowej Renault

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!