Japońska firma Marubeni, która ma wprowadzać na polski rynek samochody indyjskiego koncernu Tata, ma już umowę z producentem. Porozumiała się też z dealerami. Na początek samochody pojawią się w 30 salonach. Z czasem ich liczba ma się zwiększyć do 40.
Do sprzedaży mają trafić na początek cztery modele: Indica (hatchback i kombi) oraz pikap TL i SUV Safari. O tym, czy indyjskie samochody znajdą uznanie w oczach polskich konsumentów, decydować będzie ich cena. W przypadku SUV-ów i pikapów będzie ona zbliżona do japońskich marek.
Mocną propozycją może okazać się Indica, której cena w wersji hatchback kształtować ma się w okolicach 30 tys. zł. Wielką niewiadomą jest popyt na model Nano reklamowany jako najtańsze auto świata (w Indiach ma kosztować ok. 2,5 tys. USD, wiadomo jednak, że "zeuropeizowane" wersje będą o wiele droższe), który mógłby w Polsce pojawić się za rok.