Czołową dziesiątkę rankingu najpopularniejszych marek w Europie tworzy ustalona od miesięcy grupa producentów wynika z raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar, który przywołuje dane zebrane przez europejskie stowarzyszenie ACEA.
Kolejne najpopularniejsze marki styczniowego zestawienia to
- Peugeot - 81,8 tys. sprzedanych aut (+20,1%, udział 7,5%).
- Fiat - 80,7 tys. (+20,1%, udział 7,4%).
- Citroen - 69,8 tys. (+15,2%, udział 6,4%).
- Opel - 69 tys. (+4,3%, udział 6,4%).
- Toyota - 56,5 tys. (+12%, udział 5,2%).
- Audi - 46,1 tys. (-0,7%).
- BMW - 37,6 tys. (-0,2%).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Te marki Europejczycy kupują najchętniej