12 lat po otwarciu, Technocentre stało się najważniejszą placówką Renault, skupiającą inżynierów koncernu, a także przedstawicieli głównych działów firmy. Przemianę w charakterze Technocentre ma podkreślać nowa nazwa, która zbliży placówkę do innych oddziałów koncernu. Nazwa ta jest znana na całym świecie jako symbol firmy - Losange, to po francusku po prostu romb.
Aby podkreślić przemianę, jaka zaszła w charakterze placówki, a także wskazać na różnorodność działów, których przedstawiciele pracują i będą pracowali w przyszłości w Technocentre, Renault postanowiło zmienić jego nazwę na taką, która miałaby większy związek z koncernem.
Romb (fr. losange) jest symbolem Renault od 1924 r., a logo to jest dziś znane na całym świecie. Początkowo umieszczano je na masce samochodu: otaczało otwór, przez który wydobywały się dźwięki klaksonu. Na przestrzeni 86 lat wygląd rombu ulegał wielu zmianom, a jego styl kształtowano, kierując się swobodą twórczą: w latach 60. miał wygląd diamentu, a w 1972 r. malarz Vasarely zaprojektował logo o bardziej abstrakcyjnym charakterze. W roku 1992 zaczęła obowiązywać obecna wersja.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Technocentre Renault zmienia nazwę na Losange