Tesla oszczędza - koniec nagród i darmowego ładowania dla klientów

Tesla oszczędza - koniec nagród i darmowego ładowania dla klientów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Tesla od 1 lutego 2019 r. wygasi prowadzony od 2015 r. program rekomendacyjny dla klientów ze względu na koszty - poinformował w czwartek na Twitterze założyciel i dyrektor generalny koncernu Elon Musk.

W ramach programu koncern przyznawał klientom indywidualne kody rekomendacyjne pozwalające nabywcom samochodów Tesli na darmowe ładowanie samochodów przez sześć miesięcy oraz dostęp do nagród, takich jak wysłanie ich zdjęć w kosmos lub zaproszenia na wydarzenia organizowane przez producenta - podała agencja Reutera.

Musk wytłumaczył w swoim tweecie, że program zostanie wygaszony, ponieważ wiąże się ze zbyt wysokimi dodatkowymi kosztami dla Tesli - szczególnie w przypadku masowo produkowanego Modelu 3. Założyciel koncernu w ostatnich miesiącach forsował inicjatywy obniżające koszty firmy w celu zwiększenia jej rentowności.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tesla oszczędza - koniec nagród i darmowego ładowania dla klientów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!